Call
Info
ПРО ПРОЕКТ
Школа молодого бібліотекаря Української бібліотечної асоціації – це інформаційно-освітній проект, який проводиться у форматі тренінгів з використанням інтерактивних форм навчання, майстер-класів, практичних занять та інших форм, що сприяють розвитку креативності його учасників.

ГОЛОВНА МЕТА ШКОЛИ – навчити молодих бібліотекарів розвивати свої професійні знання, уміння і навички і сприяти інноваційному розвитку тих бібліотек, у яких вони працюють шляхом створення та впровадження проектів та інновацій, аналізуючи існуючі можливості та загрози.

Символ Школи – Сова – як символ мудрості.

ОРГАНІЗАТОРИ:
Бояринова Оксана (Виконавчий офіс УБА)
Вірстюк Микола (Президія УБА, Івано-Франківська ОУНБ)
Mail
Mail

Call
ІІ Зимова школа молодого бібліотекаря УБА: день останній – feedback

Пройшло три місяці з моменту завершення ІІ Зимової школи молодого бібліотекаря Української бібліотечної асоціації. І це саме той час, аби підвести проміжні результати проекту.

Але спочатку зазирнімо в останній день школи, коли ми “здавали екзамени” і презентували свої напрацювання:

  • вірусне відео “Бібліотекарі рекомендують”

А чи стало воно вірусним за 3 місяці? Адже станом на 18 травня 2015 року воно має 264 перегляди – і це кількісний показник. А якісним показником будуть Ваші коментарі, адже пропоную Вам попрацювати разом і зробити роботу над помилками у бібліотечній команді! 😉 Відчуйте себе звичайним користувачем Youtube і висловіть свої думки з приводу того, яким би мало бути це відео чи могло б бути інше вірусне бібліотечне відео. Згода? 🙂

  • мотиватори читання

DSC_0609-2-2DSC_06282222_2motivator_222

DSC_0616_222

Який з мотиваторів Вас реально “підштовхнув на лижах” до читання? 🙂 І чи дійсно ці мотиватори є ефетивними? І тут ще один feedback (зворотній зв’язок) 🙂 : якщо якийсь з мотиваторів дійсно зацікавив Вас, то опублікуйте його у себе на сторінці у facebook з хештегом #feedback_winter_school_ula – тоді я зможу побачити, що те, що ми у команді напрацьовували в школі є корисним і воно працюватиме! Просто лижний сезон завершився. 😉

  • дресс-код дівчини молодого бібліотекаря (одяг, зачіска, макіяж тощо) та окремо чоловічий варіант

Дрес -код бібліотекаря from Yulia Kramareva

 А який у Вас стиль одягу на роботі? І чи дійсно Ви вважаєте стиль – smart casual – варіантом для себе?

  • план PR-кампанії бібліотеки

І тут заувага одразу: моя команда тоді помилилась з цим завданням, саме тому я пропоную Вам записати план для створення PR-кампанії від тренера, Оксани Бояринової, і взяти на замітку основні моменти з нього:

  1. обдумуємо конкретні цілі нашої кампанії;
  2. ми маємо почути проблеми від цільової аудиторі і знайти рішення;
  3. аналізуємо + коректуємо цілі PR-кампанії + працюємо з цільовою аудиторією (читачами) і з владою, громадськими організаціями;
  4. використовуємо PR-інструменти (заходи з датами, беремо у допомогу брендинг);
  5. аналізуємо бюджет, який нам необхідний + робота з пресою по пріоритетах (на всіх не розпиляємось) + складаємо бюджет і шукаємо спонсорів;
  6. проводимо моніторинг та оцінку (які проблеми, як хочемо вирішити, що для цього треба зробити + що після цього вийшло чи не вийшло).
  • створення стаціонарної полиці буккросингу “Книга в тренді”

Лише подумайте, які книжки Ви часом привозите на буккросинг? Ви б їх читали? Які книжки Ви б реально читали і привезли б до наступної школи? А поки Ви думаєте над відповідями, то я обіцяла опублікувати віршика, який був складений командою школи під час поетичного слему «Вірші вночі». Насолоджуйтесь:

Обо мне и молиться не стоит,

Просто жди и надейся всегда,

Потому что лишь жизнь вода.

В одну и ту же воду дважды не войдешь

И то, что ищешь, не всегда найдешь,

И ты все поймешь,

И корить не станешь,

Как в омут канешь.

Гляжу: медленно в гору…

Что такое любовь?

Моя любове, я перед тобою

Стою в нічній сорочці із косою.

Коса висить сама, а я – з тобою.

І це найкраще, що траплялося зі мною.

Ліричний командний вірш про те, що коїлось в головах учасників та змішалось у відчуттях в атмосфері конференц-залу. Ми з Сергієм Мірчуком дякуємо Вам за цей експеримент, який, як на мене, пройшов вдало, але оцінювати звісно ж саме Вам, дорогі читачі. 😉

А далі, найміцніші у світі обійми, обмін енергією, посмішками 🙂 , зворотній зв’язок від тренерів, бо все це – момент підведення підсумків та вручення сертифікатів “випускникам”, а також подяка партнерам школи та окремі найголосніші оплески самим собі та організаторам за сили, натхнення та бажання розвивати молодих бібліотекарів зі всієї України! Адже найскладніше завжди наважитись реалізовувати проект та взяти на себе відповідальність. Дякую, що вчите брати на себе відповідальність.

День 5

Цього разу я залишила Вам у щоденнику більше питань, аніж відповідей. Бо саме так я відчуваю ІІ Зимову школу молодих бібліотекарів Української бібліотечної асоціації. І для мене як шукача відповідей важливо почути зворотній зв’язок від кожного, кому не байдужий проект Школа молодого бібліотекаря УБА, аби зробити моніторинг та оцінку того, що зараз відбувається у потребах та запитах сучасних бібліотекарів. Бо мій світ потроху скадається з відчуттів та реалізації потреб моєї громади. Ви всі частина мене, а значить я хочу правильно реагувати на те, що Вас турбує, чого Ви потребуєте у навчанні, яка підтримка для Вас є найбільш ефективною і чого Ви очікуєте від наступних шкіл.

З повагою,

Ганна Дворна,

учениця II Winter school young librarian ULA,

член Молодіжної секції Української бібліотечної асоціації,

бібліотекар методико-бібліографічного відділу

Запорізької обласної бібліотеки для юнацтва

18.05.2015
Тренери Учасники Навчальні матеріали

Neformat
Зимова школа молодого бібліотекаря УБА 2015